بنام خالق عشق

در گذر ثانیه ها ، شنیدن تیک تاک ساعت میتونه غم و غصه آدم رو زیاد کنه ، میتونه شادی و خاطره قشنگ به یادت بیاره ، میتونه هر کاری که میخواد با روح و روانت بکنه ، تاحالا به این دقت کردین که چقدر خاطرات توی ذهنتون دارین ؟ چند تا ازین خاطره ها جاشون توی قلبتونه ؟ دوست دارین چند تاشونو هر روز و هر ثانیه جلوی چشماتون داشته باشین ؟

بعضی وقتا هست که دلت میخواد دفتر خاطره هارو ورق بزنی ، یه سری از خاطره هارو دوباره از نو بنویسی ، توی یه سریشون دست ببری و یه جاهاییش رو پاک کنی و یه چی دیگه جاش بنویسی ، میخوای به هر نحوی شده زنده نگه داری خاطره رو ، اما چیزی که گذشته ، گذشته !

love

همیشه دلم میخواست جوری زندگی کنم که وقتی میرم سراغ گذشتم چیزی برای پاک کردن نداشته باشم ، تا جایی که تونستم این کارو کردم ، خاطره ای که تلخ باشه زیاد نداشتم توی زندگیم ، اما مدتیه زندگیم به شکلی تغییر کرده که دوست دارم یک سری از خاطراتم رو پررنگش کنم ، یه سری از خاطراتم رو چندین بار توی دفترم بنویسم ، انقد بخونمش و یادش بیارم که چشمام خسته شه ، خاطرات قشنگی پیدا کردم ، خاطراتی که مسیر زندگیم رو تغییر داده ، خاطراتی که دوست دارم کنار افرادش همیشه باشم ، توی خاطراتم کسی پیدا شده که میخوام همیشه باشه ، توی فرداهام بمونه ، خاطرات آیندم رو بسازه ، دوست ندارم فقط توی گذشتم باشه ، دوست دارم حال و هر لحظه زندگیم رو بسازه ، من خیلی دوستش دارم ، امیدوارم که بتونم به رویاهام برسم...